Hallo zit in de wij en moet aan het werk. Helaas lukt dit niet omdat ik overspannen ben.
Momenteel kan ik dus geen werkaanbod aan.
Hoe is de procedure moet ik naar mijn huisarts om vervolgens een verklaring te krijgen dat ik overspannen ben?
Pagina 1 van 1
Overspannen In De Wij overspannen in de wij
Gepost 15 december 2010 - 12:00
thepyroman, op Dec 14 2010, 05:29 PM, zei:
Hallo zit in de wij en moet aan het werk. Helaas lukt dit niet omdat ik overspannen ben.
Hoe is de procedure moet ik naar mijn huisarts om vervolgens een verklaring te krijgen dat ik overspannen ben?
Dat is inderdaad een goede stap. Maar niet altijd wil een huisarts zo'n verklaring afgeven. Het beste kun je contact opnemen met je contactpersoon bij de gemeente om te vragen wat bij jullie de procedure is. Soms hebben gemeenten hun eigen arbo-arts waar je naartoe kunt gaan.
mvrg
Janz
Gepost 18 december 2010 - 12:37
thepyroman, op Dec 14 2010, 06:29 PM, zei:
Vraag je huisarts om doorverwijzing naar psychologische hulp ivm klachten van overspannenheid.
Als je huisarts verklaart dat je overspannen bent, zal er wel een behandeling moeten worden ingezet.
SZW laat je niet thuiszitten totdat het "vanzelf" overgaat.
Sterkte en beterschap!
Gepost 26 januari 2011 - 10:09
Bij de wet wij waar ik in zat hebben ze me een aantal testen laten af leggen om achter te komen wat mijn leer en werk capaciteiten zijn en daar bij ook een stres test.
Daarme krijg je vragen die je moet beantwoorden probeer ze zo eerlijk mogelijk in te vullen ook al bevalt het antwoord jou niet.
En geloof me ik kan het weten wan ik ben nu alles kwijt wat ik had opgebouwd!
Daarme krijg je vragen die je moet beantwoorden probeer ze zo eerlijk mogelijk in te vullen ook al bevalt het antwoord jou niet.
En geloof me ik kan het weten wan ik ben nu alles kwijt wat ik had opgebouwd!
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe
Multi quote