Mijn ouders zeiden tijdens een telefooncall dat as wij met oud en new naar Holland komen, mijn husband geen weed meer kon kopen in een coffeeshop.
John has MS and groeit zijn own weed hier. Laatst time wij hebben niet gehoord that er was een probleem, june 2009 en kunnen wij overal weed kopen.
mijn ouders are in de 90th, leven in a verzorgingshouse. My vader can nog good op straat. Waar can hij een "wietpas" halen. Hij heb AOW so niet veel geld.
What cost een wietpas voor AOW mensen?
Sorry for my broken Dutch but I life for 50 years in Nieuw Zeeuwland
Thanks for any answers
Pagina 1 van 1
Wietpas Or Weedpass For Aow Mensen Waar can you get een weedpass and hoveel cost it
Gepost 25 december 2010 - 12:17
Beste John and Marie,
Ik vind het wel heel opmerkelijk dat mensen uit New Zealand met vragen over een weedpas uiteindelijk uit zijn gekomen op een startpagina sociale zekerheid. Maar het is kerst vandaag dus ik gooi mijn achterdocht overboord (in The Pacific Ocean) en zal serieus ingaan op je vraag. No worries for your broken Dutch.
Het is nog lang niet zover dat je een pas moet hebben om weed bij de coffeeshop te kunnen kopen. hier kun je er meer over lezen.
mvrg,
Een tevreden roker ;-)
Ik vind het wel heel opmerkelijk dat mensen uit New Zealand met vragen over een weedpas uiteindelijk uit zijn gekomen op een startpagina sociale zekerheid. Maar het is kerst vandaag dus ik gooi mijn achterdocht overboord (in The Pacific Ocean) en zal serieus ingaan op je vraag. No worries for your broken Dutch.
Het is nog lang niet zover dat je een pas moet hebben om weed bij de coffeeshop te kunnen kopen. hier kun je er meer over lezen.
mvrg,
Een tevreden roker ;-)
Gepost 26 december 2010 - 08:24
Janz, op Dec 25 2010, 11:17 PM, zei:
Beste John and Marie,
mvrg,
Een tevreden roker ;-)
mvrg,
Een tevreden roker ;-)
John and ik werkte bij HAL. Ik was kijken voor AOW met Google, and ja ook in the Pacific Ocean hebben we gevaren. Ik leerde een hoop over AOW maar we kreigen maar weinig. So en toen ik vond "wiettop" op jou forum http://www.internetwerkt.nl/forum/wiettop-...werk-t7766.html
Why doen ze kerstbomen niet verbidden in Holland anyway
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 
Multi quote