Ik heb een traject voor school gekregen en deze bijna afgerond (hopelijk juli de laatste maanden in).
Ik ben sinds anderhalf jaar gelukkig met een nieuwe vriend maar we wonen apart.
Dit omdat hij op dit moment een loonbeslag heeft en ik een Wij uitkering.
Hij is bezig met zijn aanvraag voor schuldsanering maar dit kan nog wel een paar maanden duren.
nu is mijn vraag:
Ik krijg nu een baby van hem, we wonen apart en hij slaapt hier 3 dagen per week. 4 dagen in zn eigen huis.
ik heb inmiddels al controles gehad en elke 3 maanden worden m'n rekeningen nagetrokken door de WIJ uitkering.
wij willen heel graag samenwonen maar als wij dit nu doen, dan vervalt mijn uitkering, traject en worden we alsnog gekort op zijn loon door het loonbeslag.
wij kunnen dan niet maandelijks meer rondkomen aangezien ik zelf ook nog aflossingen heb lopen.
worden wij straks ook nog gekort door de wij uitkering omdat wij dan als gezamelijk worden gezien?
ik moet zeggen dat het UWV het behoorlijk stressvol maakt voor mensen (jongeren en zwangere)...
ik wil ook graag werken, daarom werk ik nu ook part time erbij... maar een fulltime baan krijg ik niet als hoogzwangere
ik hoop na de bevalling te kunnen werken full time... zodat we samenkunnen wonen.... (zodra hij eenmaal in het schuldsanerings traject zit....) dan kunnen we normaal ademen

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe
Multi quote