Hallo allemaal,
Ik ontvang een wia uitkering van 864, 78 netto per maand. De één zegt dat ik recht heb op een aanvulling wwb de gemeente
verteld me dat ik daar geen recht op heb. Het schijnt te maken te hebben met het vakantiegeld, dat was dit jaar 666, 62 euro.
Een vriendin van mij ontvangt 913 euro wwb en krijgt 550 (weet niet precies) vakantiegeld. Ook hoorde ik iets over bruto en netto berekeningen, kortom ik kom er niet meer uit, wat is waar?
Wie kan mij hier meer over vertellen?
groetjes Ellen
Pagina 1 van 1
Wel Of Geen Recht Aanvulling Wwb?
Gepost 10 juni 2011 - 07:23
Beste EllenG,
Je geeft net te weinig info om hier iets over te kunnen zeggen. Als je alleenstaande bent, ouder dan 23 jaar en alleen in een huurwoning woont dan heb je meestal recht op een bijstandsuitkering van € 877,71 netto per maand. Wat dat betreft zit je er net onder, maar misschien heb je geen toeslag vanuit de toeslagenwet?
Ben je jonger dan 23 jaar, kamerbewonend of inwonend, of alleenstaande ouder, dan gelden andere normen.
mvrg
Janz
Je geeft net te weinig info om hier iets over te kunnen zeggen. Als je alleenstaande bent, ouder dan 23 jaar en alleen in een huurwoning woont dan heb je meestal recht op een bijstandsuitkering van € 877,71 netto per maand. Wat dat betreft zit je er net onder, maar misschien heb je geen toeslag vanuit de toeslagenwet?
Ben je jonger dan 23 jaar, kamerbewonend of inwonend, of alleenstaande ouder, dan gelden andere normen.
mvrg
Janz
Gepost 27 december 2011 - 11:07
Hallo Janz,
Sorry dat ik zo laat ben met antwoorden, hoop dat je dit nog leest?
Mijn computer had het begeven en heb dus een tijd lang zonder gezeten...sorry.
Ik ben alleenstaand en ouder dan 23.
Wat ik vreemd vind, is dat ik verschillende bedragen hoor, wat bijstand betreft.
Ik noemde in mijn eerste bericht al een bedrag van 913, maar hoorde ook van een kennis
van me iets over 930 euro. Is het dan overal verschillend?
Groetjes Ellen
Sorry dat ik zo laat ben met antwoorden, hoop dat je dit nog leest?
Mijn computer had het begeven en heb dus een tijd lang zonder gezeten...sorry.
Ik ben alleenstaand en ouder dan 23.
Wat ik vreemd vind, is dat ik verschillende bedragen hoor, wat bijstand betreft.
Ik noemde in mijn eerste bericht al een bedrag van 913, maar hoorde ook van een kennis
van me iets over 930 euro. Is het dan overal verschillend?
Groetjes Ellen
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
- → Alleenstaande Moeder En 2 Kinderen
- Vragenforum WWB Bijstand
- Rotterdamse Werklozen De Westlandse Kassen In ←
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help