De totale schuld van Griekenland staat nu op 532 miljard. Met de 2 leningen, van in totaal 269 miljard, die ze nu hebben gehad, zou de helft van de schuld weg moeten zijn.
Maar nee, ze hebben pas
3.6 % van hun schuld betaald. Ik vraag me af wat er met de rest gebeurd is? Maar zo te zien is het niet gebruikt, waar het gebruikt voor had moeten worden. Ik denk dat griekenland toch nog gaat omvallen.
Dat Nederlandse reintegratiebureau's massaal kantoren openen in Griekenland is mij niet bekend. Heb je wat links naar artikelen om die stelling te onderbouwen?
Wat mr Bleker en mr kamp doen is het ontkennen van een probleem. Het probleem dat armoede heet. Voedsel banken en dergelijke instellingen zijn er niet voor niks en er ontstaan niet voor niks, meer en meer voedsel banken om de toestroom van arme mensen te kunnen opvangen.
Hoe kunnen mr Bleker en mr kamp (en ook de grootste deel van de CDA en VVD fractie's) nu ontkennen dat er zich een steeds groter worden probleem aan het vormen is? en dadelijk met de huishoudtoets zal dat probleem nog een stuk groter worden als +/- 70 % van de uitkeringen gestopt word.
Wat mr Bleker en mr kamp doen is mooi weer spelen naar het buitenland toe om op die manier weer het beste jongetje uit de klas te kunnen zijn. En daarvoor mogen de eigen burgers verrekken, ik bedoel, opdraaien. te beginnen bij de onderkant van de maatschappij.
Ik kan me toch herinneren dat er in de bijbel een stuk geschreven staat dat gaat als volgt: U zult uw naasten liefhebben. Ik kan me niet bedenken dat dit betrekking heeft met een land ergens in europa en ik kan me ook niet voorstellen dat dit iets te maken heeft met normen en waardes van het christelijk geloof, die de CDA zo aanhangt.
Groeten Paul.