Beste lotgenoten,
Mijn IOAW is nog niet begonnen, ik zit nog in de WW, maar vooruitlopend daarop vraag ik mij af of je ipv vier weken ook acht weken op reis kunt, waarvan vier weken voor eigen rekening, of verlies je dan je uitkering definitief?
Dit i.v.m. planning zeilvakanties over zee waarvan je nooit precies weet of je je bestemming of thuishaven op tijd zult halen.
Alvast bedankt en prettige feestdagen!
Fred
Pagina 1 van 1
Langere Vakantie Einde Iaow? Kan een langere vakantie op eigen kosten of eindigt dan de IOAW?
#3 Gast_Marloes_*
Gepost 19 december 2011 - 12:49
Dat zul je altijd moeten aanvragen, of het dan wordt goed gekeurd blijft nu nog een vraag.
Maar ook al wordt het goedgekeurd, over de dagen die buiten de normale vakantiedagen vallen, zul je geen uitkering krijgen.
Dat is voor werkende mensen precies hetzelfde , die moeten dan ook onbetaald verlof opnemen.
Maar ook al wordt het goedgekeurd, over de dagen die buiten de normale vakantiedagen vallen, zul je geen uitkering krijgen.
Dat is voor werkende mensen precies hetzelfde , die moeten dan ook onbetaald verlof opnemen.
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 

Multi quote