Een "mooi" voorbeeld, Ray. Er zijn nog wel wat meer voorbeelden te noemen.
@ mr Hutten.
Soms is het moeilijk om de werkelijkheid van de maatschappij onder ogen te zien. En vergeet niet dat ook u kunt in een werkeloze situatie terecht kan komen en met een beetje pech komt u ook nog in de bijstand terecht. Zeker nu er alweer het idee opgaat om de WW duur te beperken, gevolg, u zit nog sneller in de bijstand.
Vanaf mijn schooltijd tot een paar jaar geleden zat ik zelden zonder werk en verdiende goed. Ook ik dacht nooit dat ik deze situatie terecht zou komen, maar toch is het gebeurd. Van hero tot zero. Alles wat ik in 20 jaar bij elkaar verdient en opgebouwt had, is verdwenen, mede door het UWV en de WWB regelgeving en ik moet nu opnieuw beginnen en zelfs daarin word ik tegen gehouden door de WWB wetgeving. Ik ben hier niet de enige de dit overkomen is.
Ik hoop dat u nooit in deze situatie hoeft mee te maken en misschien begrijpt u nu ook dat als er geen vangnet meer is, mensen kromme dingen gaan doen om toch te kunnen leven.
Wwb/ Vrijstelling Sollicitatieplicht/ Erfenis
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
- → Regels Huisbezoek Bij Aanvraag Bijstand?
- Vragenforum WWB Bijstand
- Alleenstaande Ouderkortingen Verdwijnen ←

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 

Multi quote