Hallo allemaal,
Een bewoner van ons is rechtmatig illegaal in NL. Hij heeft een nierziekte en deze wordt op het moment behandeld in NL, waardoor hij nu niet terug kan naar zijn geboorteland. Hij is, sinds hij in NL is, dakloos en woont nu bij ons in een daklozencentrum.
Voor hem wil ik graag WWB aanvragen. Ik heb op het moment geen paspoort van hem, maar met geluk kan ik aan een kopie komen.
Voor de WWB-aavraag heb ik ook bankafschriften nodig van de laatste 3 maanden en een loonoverzicht. Deze heeft hij alleen niet. Ze vragen ook naar bankrekeningnummers van meneer om te zien of hij ergens schulden heeft opgebouwd. Helaas hebben we zo weinig informatie van hem dat dit niet te achterhalen is. Zelf ben ik bang dat het dan ook niet gaat lukken. (Ook omdat hij rechtmatig illegaal is, denk dat het dan nét iets anders loopt?)
Weet iemand hoe deze wetgeving in elkaar zit, iemand die tips heeft of mij kan vertellen waar ik moet beginnen?
Alvast bedankt,
Sparka
Pagina 1 van 1
Wwb En Rechtmatig Illegaal
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 
Multi quote