Onlangs kreeg ik dit mailtje toegestuurd. Maar ik blijf nogsteeds met 1 vraag zitten, waar ik op de site ook geen antwoord over kanvinden.
Te weten: Als je na de WW eerst wilt aankijken (spaargeld)of men überhaupt bijstand aan gaat vragen. Mag dat? Of ben je ten alle tijdenverplicht om na het doorlopen van de WW gelijk bijstand aan tevragen? Dus met andere woorden: mag je later alsnog bijstand aan vragenwanneer blijkt dat je het financieel niet meer te verhapstukken valt. Dus eerstzelf wilt aankijken…
Ik hoop dat iemand mij hierop het antwoord kan geven.
Pagina 1 van 1
Wwb Na De Ww gelijk wwb aanvragen na de WW?
Gepost 29 januari 2012 - 01:55
Ik heb WWB aangevraagd vanaf 15 januari. Echter ik kreeg een paar dagen geleden het laatste WW geld binnen plus de vakantiedagen. Moet ik dit opgeven? En wordt dit gekort op de WWB uitkering? Krijg je in dat geval WWB vanaf de eerste van de maand of geldt dan nog steeds de ingangsdatum 15 januari? Ik vraag dit omdat ik een paar jaar geleden werkaanvaardingspremie had aangevraagd en ze de betaling daarvan toen net zo lang uitgesteld hadden totdat ik weer in de WWB zat en toen werd die volledig gekort op de uitkering.
Gepost 29 januari 2012 - 09:29
Rebel, op 29 januari 2012 - 09:16 , zei:
Belangrijk om te weten is om hoeveel spaagld gaat. Men mag als alleenstaande iets van 5.000,00 hebben aanbezittingen, spaargeld, dagwaarde auto, motor en caravan samen.
Als ik het goed begrijp, is het niet echt spaargeld, maar nog inkomen uit de tijd in de WW. Het is wel vermogen lijkt me. Misschien gaan vragen bij de SD, helder maken wat het voor geld is en van het ergste uit gaan.
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 
Multi quote