De directie Opsporing van de Inspectie SZW heeft vandaag (dinsdag 24 januari 2012) samen met de politie Noord-Holland Noord drie personen aangehouden uit de omgeving van Alkmaar. Ze worden verdacht van arbeidsuitbuiting, mensensmokkel, valsheid in geschrifte en het witwassen van geld. Het strafrechtelijk onderzoek wordt uitgevoerd onder leiding van het Functioneel Parket.
http://www.rijksover...uitbuiting.html
Pagina 1 van 1
Aanhoudingen voor illegale tewerkstelling en uitbuiting
Gepost 24 januari 2012 - 09:13
Het kleine topje van de reusachtige ijs berg.
Al ben ik blij dat er nog iets geprobeerd word om deze misstanden aan te pakken, had ik liever gezien dat deze praktijken even hard, als niet harder, aangepakt worden, net zoals de overheid de uitkerings gerechtigden aanpakt.
Dat zal er wel niet inzitten. Het is veel gemakkelijker om uitkerings gerechtigden aan te pakken, die kunnen zich toch niet meer verdedigen.
Al ben ik blij dat er nog iets geprobeerd word om deze misstanden aan te pakken, had ik liever gezien dat deze praktijken even hard, als niet harder, aangepakt worden, net zoals de overheid de uitkerings gerechtigden aanpakt.
Dat zal er wel niet inzitten. Het is veel gemakkelijker om uitkerings gerechtigden aan te pakken, die kunnen zich toch niet meer verdedigen.
Groeten Paul.
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
- → Staatssecretaris De Krom positief over aanpak discriminatie arbeidsmar
- SZW Algemene berichten
- Uitbetaling bijstand aan gezin ←
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help