Sinds een aantal jaren ben ik wao gerechtigd met een afkeuringspercentagevan 80-100 procent.In september heb ik een baan aangenomen voor 32 uur in de week. Helaas moest ik me al na enkele maandenziek melden. Op dit moment zit ik in de ziektewet en is er een reintegratietraject afgesproken met werkgever en uwv, echter, dat traject beleef ik inmiddels als onmogelijk. Ik vraag me af wat er met mijn recht op WAO gebeurd als ik deze baan verwijtbaar verlies. Door de verwijtbaarheid ontstaat in elk geval geen recht op WW neem ik aan.. Wordt de WAO uitkering die ik tot september had dan gecontinueerd. Of gaat er opnieuw gekeurd worden?
Helaas, bij het uwv loket geen helder antwoord kunnen krijgen. Iemand? Alvast dank!
MK
Pagina 1 van 1
Wao Recht Na Verwijtbaar Ontslag
Gepost 31 januari 2012 - 09:18
Wat bedoel met:
Is dat omdat je door je ziekte niet aankunt?
In dat geval zou ik contact opnemen met het UWV en dat melden en me ook ziek melden op dat re-integratie traject.
Dat zou de veiligste optie zijn.
dat traject beleef ik inmiddels als onmogelijk
Is dat omdat je door je ziekte niet aankunt?
In dat geval zou ik contact opnemen met het UWV en dat melden en me ook ziek melden op dat re-integratie traject.
Dat zou de veiligste optie zijn.
Groeten Paul.
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 
Multi quote