Hallo,
Ik zit met de volgende vraag. Ik ben ingedeeld in de WGA, ben 100%AO, geen restverdiencapaciteit en werk 20 uur in een rustige omgeving die past bij mijn gezondheid (een plek die voor mij gecreeerd is).
Mijn werkgever gaat het bedrijf eind 2012 verhuizen 55km verderop en ook reorganiseren. Deze langere reistijd kan ik fysiek niet aan (heb ik in het verleden al eens geprobeerd met alle negatieve gevolgen van dien). Ik woon nu op 5 minuten van mijn werk.
Wat moet ik nu doen?
- toch op en neer gaan reizen en als het fysiek niet meer gaat een herkeuring aanvragen (IVA)? Dit is wel spelen met mij gezondheid.
- indien ik vanwege bedrijfseconomische redenen ontslagen wordt dan gaat het UWV wellicht mijn restverdiencapaciteit opnieuw vaststellen omdat ik de afgelopen jaren wel wat heb verdiend. Ik moet dan maar net weer een werkgever weten te vinden die voor mij een aangepaste baan creeert. Ofwel ik kom misschien in een lagere AO klasse terecht met alle gevolgen voor mijn uitkering maar ook moet ik weer gaan spelen met mijn gezondheid omdat ik een hogere restverdiencapaciteit heb dan €0,-.
Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven over welk pad ik het beste kan bewandelen.
Groet, kever
Pagina 1 van 1
100% Ao, Wga En Werkgever Verhuist Wat te doen?
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 
Multi quote