Spring naar inhoud

Meer professionals

Mededelingen

- - - - -

Hoe moet ik mijn vakantie doorgeven?

2 reacties op dit onderwerp

#1 Gast_Sylvia_*

Gast_Sylvia_*
  • Gasten

Geplaatst 08 mei 2005 - 02:58

Ik zit pas in de WW en heb wat folders bij het CWI meegenomen en nu lees ik over het melden van vakantie verschillende informatie. De ene keer wordt vermeld dat ik het ruimschoots vantevoren aan het UWV moet doorgeven en een andere keer staat er dat het ook achteraf met werkbriefje B kan of op het gewone werkbriefje zelf. Ik ga binnenkort dus 2 weken op vakantie en hoe ik het nu heb uitgeteld vallen die weken in twee verschillende periodes wat de werkbriefjes betreft. Mijn concrete vraag is dus nu: moet ik het tevens vooraf melden of kan ik gewoon per betreffende periode een werkbriefje B invullen en moet ik het dan ook nog op het gewone werkbriefje ergens vermelden. Kunnen deze twee werkbriefjes dan bij elkaar opgestuurd worden. Ik vind het wel belangrijk om te weten want ik wil niet het risico lopen om gekort te worden.

#2 Gast_bert_*

Gast_bert_*
  • Gasten

Geplaatst 08 mei 2005 - 05:43

Beste Silvia,

Speel altijd op safe, vermeld ruim vooraf dat je met vakantie gaat. Je weet zeker dat er dan niet gekort wordt op de uitkering.

Met vriendelijke groet,
Bert

#3 caatje

caatje

Dragend lid

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 125 berichten

Geplaatst 09 mei 2005 - 06:37

Geef het voor je vakantie op op werkbriefje deel B. Daar is die voor. Als bevestiging krijg je een brief en een nieuw werkbriefje deel B. Die je voor de volgende vakantie kunt gebruiken.

Op je werkbriefje kun je bij de week dat je op vakantie bent, op de achterkant opschrijven dat je op vakantie bent.

Hou er wel rekening mee, dat je wel moet solliciteren. Als je bijv. 3 dagen in n week weg bent, heb je nog twee dagen voor sollicitaties.

fijne vakantie.

Reageer op dit onderwerp

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme bezoekers