Spring naar inhoud

Meer professionals

Mededelingen

Foto
- - - - -

uitkering weduwe pensioen

1 reactie op dit onderwerp

#1 bourkie

bourkie

Lezend lid

• Leden
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 30 januari 2003 - 12:16

kom ik in aanmerking voor een uitkering na het overlijden van mijn man in het buitenland?

#2 Gast_Jochem_*

Gast_Jochem_*
  • Gasten

Geplaatst 08 juni 2003 - 04:09

Beste Bourki,
Hoewel ik mij kan voorstellen dat u inmiddels via een andere weg dan dit forum een antwoord op uw vraag hebt gekregen, die immers al dateert van 30 januari 2003, wil ik u toch de verwijzing naar de website http://www.grensinfopunt.nl niet onthouden. Op deze site vindt u informatie over uitkeringsrechten van Nederlanders die in het buitenland werken en/of wonen. Ondanks de lange tijd die is verstreken tussen uw vraagstelling en deze reactie, waarvoor excuses, wilde ik u deze informatie niet onthouden. Frappant detail is, dat de genoemde internetsite op 31 januari 2003 operationeel is geworden en dus precies 1 dag nadat door u de vraag op het forum werd geplaatst.
Ik hoop u voor dit moment voldoende te hebben genformeerd. Zo u nog nadere informatie wenst te ontvangen kunt u uiteraard opnieuw uw vragen op het forum plaatsen, waarbij uiteraard alle mogelijke moeite wordt gedaan tot snellere beantwoording over te gaan.
Met vriendelijke groet,
Jochem

P.S. De site is rechtstreeks te bereiken door te klikken op het onderstreepte adres zoals hierboven is vermeld

Reageer op dit onderwerp

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme bezoekers