Spring naar inhoud

Meer professionals

Mededelingen

Foto
- - - - -

Uitbetaling Wao

7 reacties op dit onderwerp

#1 lindahans

lindahans

Lezend lid

• Leden
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 22 juli 2008 - 09:46

Op welke datum kan ik mijn WAO verwachten...
Weet iemand dit..
Groetjes Linda

#2 Marloes

Marloes

Senior lid

• Leden+
  • PipPipPipPipPip
  • 414 berichten

Geplaatst 22 juli 2008 - 10:47

Wanneer wordt de uitkering uitbetaald?
Uw uitkering wordt per maand betaald.

Krijgt u een WIA- of Wajong-uitkering? Dan krijgt u uw uitkering uiterlijk de 15e van de maand.

Krijgt u een WAO- of WAZ-uitkering? Dan verschilt het betaalmoment per bedrijfstak:

o Als u werkte u in n van de volgende sectoren, dan krijgt u uw uitkering uiterlijk op de 25e van de maand: Detailhandel, Ambachten, Reinigingsbedrijven, Overheid, Onderwijs, Gezondheidszorg, Geestelijke en maatschappelijke belangen, Agrarische bedrijven, Slagersbedrijven, Bouwnijverheid en Tabaksverwerkende industrie.

o Werkte u in een andere sector? Dan krijgt u uw uitkering uiterlijk de 15e van de maand.

#3 Gast_Bezoeker_*

Gast_Bezoeker_*
  • Gasten

Geplaatst 17 december 2009 - 04:29

goedenmiddag

de uitkering wordt eigenlijk altijd de 23ste van de maand gestort, mocht de 23 op een zaterdag of zondag vallen dan wordt het voor die tijd gestort en volgens mij ivm met kerst wordt het ook iets vroeger gestort maar dat weet ik niet zeker.

#4 laurens

laurens

Dragend lid

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 104 berichten

Geplaatst 17 december 2009 - 05:56

Nee hoor!
Uit het vorige antwoord van Marloes kun je lezen, dat het eraan ligt in welke sector je hebt gewerkt.
Ik ontvang mijn uitkering altijd rond de 13e.

#5 Melek

Melek

Lezend lid

• Leden
  • Pip
  • 1 berichten

Geplaatst 18 december 2009 - 12:40

Op welke datum kan ik mijn WAO verwachten...
Weet iemand dit..
Groetjes Linda

Op de site van het UWV kun je zien dat er op 2 verschillende data wordt betaald. de eerste is waarschijnlijk die van jou, tussen de 11e en 15e van de maand. Het is altijd raadzaam EERST de site te lezen. Ze geven je een hoop
informatie.

#6 Cecil

Cecil

Actief lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 83 berichten

Geplaatst 18 december 2009 - 11:46

Het bericht van Linda is 1,5 jaar geleden geplaatst!
Inmiddels zal ze dat toch wel weten, lijkt me. :rolleyes:

#7 Gast_mila_*

Gast_mila_*
  • Gasten

Geplaatst 12 september 2013 - 03:22

waar kan ik zien welke data mijn wao wordt uitbetaald en zeker in de maand van December ik ben nl. in het buitenland en dan duurt het langer voor ik het krijg

#8 WAO1954

WAO1954

Actief lid

• Leden+
  • PipPipPip
  • 74 berichten

Geplaatst 12 september 2013 - 04:09

waar kan ik zien welke data mijn wao wordt uitbetaald en zeker in de maand van December ik ben nl. in het buitenland en dan duurt het langer voor ik het krijg

Als U nu eerst bovenstaande antwoorden had gelezen dan had U dit schrijven niet hoeven te plaatsen.

Ook niet als U in het buiteland woont en het duurt wat langer want dan kunt U gewoon het wat langer duren erbij op tellen.

Reageer op dit onderwerp

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme bezoekers