DUBLIN - Met een premie van de baas een tijdje ertussenuit. De Ierse bankdivisie Permanent tsb hoopt op deze manier de personeelskosten te verlagen in afwachting van het einde van de kredietcrisis en het aantrekken van de economie.
Permanent tsb, een divisie van verzekeringsgroep Irish Life & Permanent, biedt 20.000 euro aan werknemers die twee jaar iets anders willen gaan doen. Mensen die er drie jaar tussenuit willen, krijgen 35.000 euro mee, zo bevestigde dinsdag een woordvoerder van de bank een bericht in de krant Irish Times. De bank verwacht dat vooral jongere werknemers gebruik zullen maken van de regeling.
Irish Life & Permanent maakte in augustus bekend dat de winst in het eerste half jaar met zeven procent was gedaald. Voor het volledige jaar 2008 voorspelde het bedrijf een winstdaling van 10 procent.
Bron Volkskrant
Een oude pijn herleeft bij mij als ik dit lees. Ik vrees dat deze pijn onuitroeibaar is. Deze pijn vraagt om een nieuwe revolutie en in elk geval om een ogenblikkelijk ingrijpen!
Het is godgeklaagd dat een gewone werknemer drie jaar lang een inkomen krijgt voor niks doen. Bijna het bedrag van een uitkering op jaarbasis. Het enige gebrek dat deze werknemer heeft is dat hij of zij wel kan werken maar dat de 'te bestelen' doelen even geen geld hebben.
Als de EU dit toestaat belanden we zo maar weer in de middel eeuwen. Rot op met dit gedrag en rot ook maar op met je EU. Dat met die banken wordt nooit meer wat, omscholen en opnieuw beginnen! Hark Ierland maar aan! en als je klaar bent de provincie Flevoland. SCHANDE!
Pagina 1 van 1
3 Jaar Gratis Uitkering! Zegeningen van de EU
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
- → Fnv Wil Werktijdverkorting Anders Inzetten
- Media over sociale zekerheid
- Incassokosten: Een Bron Van Ergernis! ←
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help