Mijn naam is Peter en ik ben werkzaam als adviseur bij VraagWelder. Mensen kunnen bij ons vragen stellen over hun gezondheid in relatie tot het krijgen van werk, het behouden van werk en het afsluiten van een levensverzekering of arbeidsongeschiktheidsuitkering. ook kunnen zij vragen beantwoorden over het starten van een eigen bedrijf vanuit een arbeidsongeschiktheidsuitkering. Het kan dus ook om allerlei vragen gaan over uitkering, zoals de wajong, de WIA, WAZ en WAO.
Mocht u een vraag hebben dan kunt u mij deze stellen in dit forum of mij direct een vraag stellen via een bericht. Ik streef ernaar om binnen 3 werkdagen u een advies te geven. Ik geef deze adviezen met toestemming van de moderator van dit forum.
Ik zal de vragen in ieder geval tot aan eind december voor u beantwoorden. Daarna bekijken de moderator en wij of wij hieraan een vervolg zullen geven.
Met vriendelijke groet,
Peter
Pagina 1 van 1
Even Voorstellen
Gepost 12 november 2008 - 02:42
Beste Peter,
Welkom en om maar meteen met de deur in huis te vallen, hoe sluit je een arbeidsongeschiktheidsuitkering af
. Daarom hebben jullie even meer ruimte om te 'modereren'.
Overigens is je aanbieding om binnen drie dagen een antwoord te formuleren hier ongebruikelijk, maar neem gerust je tijd.
Ik hoop dat je me even een nadere formulering opgeeft voor jullie forum, zodat niet alle onderwerpen door elkaar heen gaan lopen.
Welkom en om maar meteen met de deur in huis te vallen, hoe sluit je een arbeidsongeschiktheidsuitkering af
Overigens is je aanbieding om binnen drie dagen een antwoord te formuleren hier ongebruikelijk, maar neem gerust je tijd.
Ik hoop dat je me even een nadere formulering opgeeft voor jullie forum, zodat niet alle onderwerpen door elkaar heen gaan lopen.
Vriendelijke groet - Jets
Gepost 12 november 2008 - 04:44
VraagWelder, op Nov 12 2008, 02:28 PM, zei:
Mijn naam is Peter en ik ben werkzaam als adviseur bij VraagWelder. Mensen kunnen bij ons vragen stellen over hun gezondheid in relatie tot het krijgen van werk, het behouden van werk en het afsluiten van een levensverzekering of arbeidsongeschiktheidsuitkering. Ook stellen zij vragen over het starten van een eigen bedrijf vanuit een arbeidsongeschiktheidsuitkering.
Beste Peter,
Lees ik het nu goed dat jij hier niet alleen vragen beantwoord, maar dat jij en je team zelf ook vragen stelt?
Je gaat hier toch geen levensverzekeringen verkopen????
mvrg
Janz
Op verzoek gewijzigd: ook kunnen zij vragen beantwoorden over het starten van een eigen bedrijf vanuit een arbeidsongeschiktheidsuitkering. Jets
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help