wordt die van de ander gesnoerd.
Nieuwsbrief LVA
Pagina 1 van 1
Om De één Z`n Mond Te Vullen... Houd de nieuwsbrief in de lucht!
Gepost 25 november 2008 - 01:16
Frieda, op Nov 24 2008, 11:41 AM, zei:
Beste Frieda,
Bij toeval is dit bericht middels het forum tevens per E-mail verspreid naar leden die "abonnementen" hadden op diverse fora. Daar kom ik later nog op terug.
Het ziet er naar uit dat ik mijn kritiek op de LVA ter plekke moet inslikken maar ik dacht werkelijk gelezen te hebben dat zij door 'Stichting instituut GAK' gesubsidieerd werden, hetgeen natuurlijk alleen maar aangenaam voor ze had kunnen zijn, want dan waren er geen financiele problemen meer met het onderhouden van de mailing van nieuwsbrieven.
Ik mag dus uit dit verzoek om steun opmaken dat zulks niet het geval is.
Ik deel ze dan nu ook in bij de steeds groter wordende groep clientenorganisaties die door de overheid "geelimineerd" worden. Het doel lijkt om slechts een organisatie over te houden, de LCR (Landelijke clientenraad), die niets voor clienten doet, want zij "vergaten" om een persbericht te maken over de sluiting van 30 CWI's, hetgeen veel clienten problemen op gaat leveren. De LVA echter zit ook in dat samenwerkingsverband met de LCR .
Van de LCR weet ik dat ze een half miljoen Euro per jaar "vangen", om maar net te doen alsof er niets aan de hand is!
Juist vandaag kregen wij ook te horen dat een door ons voorgesteld "sponsorcontract" voor DigiD, via het ministerie van binnenlandse zaken, ook niet doorgaat. Niet dat ik anders verwacht had maar de bevestiging geeft aan dat wij """allemaal""" niets meer van de overheid hoeven te verwachten. Met "allemaal" bedoel ik iedereen die in een uitkering zit, maar ook de welwillende hulpvaardigen in het oplossen van problemen!
Ondanks het feit dat organisaties als het LVA een groter probleem lijkt te hebben met dit forum dan b.v. het UWV of SZW, want niemand verwijst naar dit forum en zijn mogelijkheden, kan men van het LVA ons het rekening nummer doen toekomen. Ik kan 250 Euro toezeggen namens de stichting, want die hoeft mij tenslotte tijdelijk niet meer te betalen :-)
Verder roep ik in het algemeen op tot meer samenwerking als de overheid het laat afweten. Zij hebben de Prawda opnieuw uitgevonden op het internet. Binnenkort kan men van mij weer verwachten dat ik mijn strijd tegen deze "internetvervuiling" weer op pak. Honderden miljoenen pompen zij in "eenzijdige" propaganda en nog begrijpen veel lezers niet precies wat de overheid bedoelt. Door het onthouden van minimale bijdragen, voor exploitatie van nieuwsbrieven of websites, maakt zij daarmee de uitleg van de welwillenden onmogelijk!
Vriendelijke groet - Jets
Gepost 05 december 2008 - 06:15
Beste Jets,
LVA heeft subsidie genoten van Instituut GAK. Zie: http://www.instituutgak.nl/projecten/werkl...entenadvies.php
De nieuwe aanvraag voor de komende periode is waarschijnlijk afgewezen. Ik heb mij altijd afgevraagd of het aanvragen van subsidie door LVA aan Instituut GAK leidde tot belangenverstrengeling. Immers het Instituut GAK krijgt het te besteden geld van de Nederlandese overheid. LVA procedeert samen met CORV tegen de Nederlandse staat en UWV.
Als nieuw gebruiker van dit forum heb ik enig speurwerk verricht naar de wie de eigenaar van deze site is. De site staat geregistreed op naam van de stichting internetwerkt. Aangezien ik websites, die op wat voor manier dan ook geld krijgen van de overheid, mijd als de pest verzoek ik de beheerder(s) mij van enige uitleg te voorzien waar de stichting het geld vandaan heeft. Het zou de stichting sieren om de statuten hier te openbaren zodat een ieder weet hoe en wat. Zie: http://www.kvk.nl/wettenenregels/110_Recht...Destichting.asp
In het verleden heb ik dergelijke verzoeken ingediend o.a. bij waocafe. Hierop is nooit gereageerd met de openbaring van de statuten. Ik hoop dat de beheerder(s), bestuurders, van deze site wél de statuten openbaren.
Mvg,
Wil Niet
LVA heeft subsidie genoten van Instituut GAK. Zie: http://www.instituutgak.nl/projecten/werkl...entenadvies.php
De nieuwe aanvraag voor de komende periode is waarschijnlijk afgewezen. Ik heb mij altijd afgevraagd of het aanvragen van subsidie door LVA aan Instituut GAK leidde tot belangenverstrengeling. Immers het Instituut GAK krijgt het te besteden geld van de Nederlandese overheid. LVA procedeert samen met CORV tegen de Nederlandse staat en UWV.
Als nieuw gebruiker van dit forum heb ik enig speurwerk verricht naar de wie de eigenaar van deze site is. De site staat geregistreed op naam van de stichting internetwerkt. Aangezien ik websites, die op wat voor manier dan ook geld krijgen van de overheid, mijd als de pest verzoek ik de beheerder(s) mij van enige uitleg te voorzien waar de stichting het geld vandaan heeft. Het zou de stichting sieren om de statuten hier te openbaren zodat een ieder weet hoe en wat. Zie: http://www.kvk.nl/wettenenregels/110_Recht...Destichting.asp
In het verleden heb ik dergelijke verzoeken ingediend o.a. bij waocafe. Hierop is nooit gereageerd met de openbaring van de statuten. Ik hoop dat de beheerder(s), bestuurders, van deze site wél de statuten openbaren.
Mvg,
Wil Niet
Gepost 05 december 2008 - 07:04
Kan-niet ligt op het kerkhof en Wil-niet ligt ernaast" peperde mijn oma me in,
Zo een stevige binnenkomer dan maar. Meestal ben ik de beheerder maar de laatste tijd heb ik een hulpje omdat mijn gezondheid even wat minder is.
Het gaat me tever om alle statuten te digitaliseren maar het is een normale stichting bla bla bla met als doel de overheid bij te houden in ontwikkelingen op het internet en ons best te doen om hen die de aansluiting daarbij dreigen te verliezen, "erbij te houden". Lekker ruime begrippen maar met een ondertoon die bloedserieus is.
Uiteraard staan er allemaal clausules bij dat we graag erven van oude vrouwtjes en andere onverlegaten en waar het geld ook maar vandaan wil komen. Nou ik kan je zonder dat je veel hoeft te lezen hier meedelen, dat er ooit een bijdrage binnen is gekomen van 25 euro en de rest heb ik uit mijn karige uitkering er bij moeten leggen.
Inmiddels zorgt Google voor ons en kunnen we alle accounts etc betalen met deze inkomsten. Pak van mijn hart. Met een kleine loonkosten subsidie kon ik zelfs een jaar betaald werken als beheerder hier maar dat is ook al weer over.
Kortom leef je uit want als er iemand hier is die geld van de overheid wil ben ik het wel. Laatst nog heb ik ze "geprobeerd te chanteren voor 10 miljoen", die ik direct onbaatzuchtig gunde aan alle cliëntenraden in NL maar het heeft niet zo mogen zijn, want een dag na die eis brak de kredietcrisis uit en heb ik alle banken laten omvallen, gewoon uit protest en omdat het de tijd er voor was misschien.
Maar wat ik me afvraag is wat jij nou met die statuten wil doen, zoek je een baantje of zo? Nou jammer dan, want de stichting wil er het liefst mee ophouden als er in januari geen zicht is op voldoende geld om (mij) de beheerder te kunnen betalen. Dat procederen tegen de staat vinden wij ineffectief. Publiceren en nog eens publiceren helpt veel beter. Uitleg van regels en wetten noodzakelijk omdat niet iedereen even goed kan lezen. Daarom bieden wij het LVA geld aan dat we over hebben nu. Ze laten echter niks van zich horen.
Als je dit niet voldoende vond zal je toch echt veel moeten lezen hier. Maar als ik geld kan lospeuteren bij de overheid zal ik het voor jou niet laten liggen
Groet
Jets
En iedereen die nog iets gelooft, een prettige Sinterklaasavond,
Gepost 05 december 2008 - 09:08
Misschien moet eens iemand wakker worden, wat heb je nou liever een bulgaar of mij.
Je moest es weten wat voor een hel het is om te solliciteren als wajonger
Soms heb je een of ander stonede trut die je tenminste zegt dat je geen kans hebt
Die forums over WAO net zo, laat me niet lachen.
Weet je die minima en mensen van de voedselbank verdienen niet eens een forum.
en laat mij duidelijk zijn, ze verdienen zeker niet een overheid-gesponsord forum.
Je moest es weten wat voor een hel het is om te solliciteren als wajonger
Soms heb je een of ander stonede trut die je tenminste zegt dat je geen kans hebt
Die forums over WAO net zo, laat me niet lachen.
Weet je die minima en mensen van de voedselbank verdienen niet eens een forum.
en laat mij duidelijk zijn, ze verdienen zeker niet een overheid-gesponsord forum.
Gepost 06 december 2008 - 11:55
Beste Jets,
Bij deze trek ik mijn aantijging in over het feit dat ik de site Internetwerkt betichtte van het ontvangen van subsidie en/of betrokkenheid bij de overheid.
Mijn welgemeende, oprechte excuses in deze en tevens mijn excuses voor de PM die het zelfde behelsde.
Mvg,
Wil Niet.
Bij deze trek ik mijn aantijging in over het feit dat ik de site Internetwerkt betichtte van het ontvangen van subsidie en/of betrokkenheid bij de overheid.
Mijn welgemeende, oprechte excuses in deze en tevens mijn excuses voor de PM die het zelfde behelsde.
Mvg,
Wil Niet.
Gepost 06 december 2008 - 12:46
Dan maar weer een leuke binnenkomer, daar sta ik "welwillend" tegenover,
Maar het had niet gehoeven Wil. Wel bedankt voor je historisch overzicht van deze website, leuk!
Ik hoop je vaker terug te zien hier en heb je website inmiddels ook doorlezen. Netjes en informatief.
Maar het had niet gehoeven Wil. Wel bedankt voor je historisch overzicht van deze website, leuk!
Ik hoop je vaker terug te zien hier en heb je website inmiddels ook doorlezen. Netjes en informatief.
Vriendelijke groet - Jets
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
- → Aboutaleb Komt Niet Toe Aan Werkplicht Nabestaande
- Media over sociale zekerheid
- Bijstand! Teruggave Voor 430.000 Mensen. ←
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help