Waar kan je aangifte doen tegen iemand die al heel lang misbruik maakt van de WAO.
Deze persoon heeft al 15 jaar een WAO uitkering en heeft ongeveer 13 jaar drugs verkocht,
Hij heeft nu een luizen leventje in brazilie, en dit met een WAO uitkering ?
Deze man heeft in 98/99 een apartementen complex gebouwd van 250.000. gulden en ook nog in 2000 een club met twee zwembaden en bar van 200.000.
En dit kan alemaal van een WAO uitkering van ongeveer € 950,-pm.
marc
Pagina 1 van 1
misbruik wao aangifte tegen misbruik wao
Gepost 07 januari 2012 - 09:44
Als je dit kunt aantonen (zwart op wit) kun je een klacht neerleggen bij het UWV.
Maar zelfs dan, of het UWV iets kan doen is twijfelachtig als die meneer nu in Brazilie woont.
En of je er jaloers op moet zijn, tja, hij heeft wel een flinke risco gelopen met zijn drugs handel, wat voor hem schijnbaar goed uitgepakt heeft. Voor het zelfde geld zat hij nu in de bak of lag hij ergens met een kogel in zijn hoofd.
Ik ga deze manier van geld verdienen, niet propangeren, maar eerlijk gezegt, als ik de kans kreeg om veel geld te verdienen, deed ik het ook, ook al was het tegen de wet.
Al zou ik wel de uitkering opgeven of stoppen, die heb je dan ook niet meer nodig en dan heb je van de gemeente ook geen controlle meer.
Maar zelfs dan, of het UWV iets kan doen is twijfelachtig als die meneer nu in Brazilie woont.
En of je er jaloers op moet zijn, tja, hij heeft wel een flinke risco gelopen met zijn drugs handel, wat voor hem schijnbaar goed uitgepakt heeft. Voor het zelfde geld zat hij nu in de bak of lag hij ergens met een kogel in zijn hoofd.
Ik ga deze manier van geld verdienen, niet propangeren, maar eerlijk gezegt, als ik de kans kreeg om veel geld te verdienen, deed ik het ook, ook al was het tegen de wet.
Al zou ik wel de uitkering opgeven of stoppen, die heb je dan ook niet meer nodig en dan heb je van de gemeente ook geen controlle meer.
Groeten Paul.
Gepost 08 januari 2012 - 07:45
Iva-er, op 08 januari 2012 - 11:57 , zei:
Het bericht van Marc is uit 2003!
Dat had ik deze morgen nog niet eens gezien.
Inderdaad, bewijs het eens. Misschien heeft hij ook nog eens de inkomsten (of een deel er van) opgegeven aan het UWV. Dan kan niemand echt iets maken.
Groeten Paul.
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
- → Auto Km Vergoeding En Ww.
- Vragenforum UWV uitkeringen
- Ziektewet Beindig -ing Maar Nog Steeds Ziek. ←
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help