Tijdens het inrichten van onze nieuwe voorpagina stuitte ik op een oproep van minister Donner en Klijnsma.
Ik vond dat zo aardig maar wie van u komt er nou dagelijks op de website van SZW. Sterker nog wie van de groep die Donner cs wil bereiken komt hier op de website. Het zijn oudere mensen waar het om gaat, nu in elk geval. Het gaat over stratenmakers en mensen die zwaar lichamelijke arbeid verrichten en niet veel meer kunnen. Dat onderscheid maakt het een moeilijk oplosbaar probleem. Er is geen sprake van gelijke arbeidsbelasting en dat ga je merken op latere leeftijd. En wat nu als je niks meer kunt dan wat je deed, moet je dan maar zakkies gaan plakken? Nee toch!
Dus jongelui beeld je even in die oudere die geen rug meer over heeft en geef Donner wat feedback, want eerlijk is eerlijk, hij geeft aan zich niet alleen op zijn vertrouwde partners te richten. Dat is heel sociaal dus.
Vul hier uw mening in: Na het versturen kunt u op de site van SZW nog correcties aanbrengen als dat nodig is
Pagina 1 van 1
Zeg Iets Over De Aow Leeftijd. Doe het voor je ouders.
Gepost 03 juli 2009 - 12:36
Ik wil dit initiatief van SZW niet ongemerkt voorbij laten gaan, omdat er slechts weinig momenten zijn waarop u minister Donner kunt aanspreken. Doe het dan ook!
Ik mag zelfs hopen dat dit soort vragen vaker komen en met name aan bijstands gerechtigden. Er zijn er enkele die heel goed kunnen uitleggen wat er scheef zit bij de "intake" en klantbegeleiding. Goeie ideeën worden niet doorgesproken of hogerop in behandeling genomen. Bedenk daarbij dan, dat de minister nog nooit bij de sociale dienst is geweest, ja misschien op de koffie.
Kijk het is vrij simpel, als die crisis groter is dan naar buiten toe gespiegeld, dan raken de uitkeringen op, net als nu dreigt in Ierland en Spanje. Heb je helemaal niks (fictie). Ze willen niet dat je aan de kant staat maar ook niet naar je luisteren. Een nieuwe aardappel oproer zit er niet in, want de wereld handel prijzen van aardappels zijn te hoog, dus zou het zonde zijn. Rechtstreeks ideeën naar de minister, de beroepsgroepen voorbij, die met mist maken alleen hun eigen werkgelegenheid beschermen, dat kan helpen "onze crisis" niet afhankelijk te maken van "hun crisis".
Ik mag zelfs hopen dat dit soort vragen vaker komen en met name aan bijstands gerechtigden. Er zijn er enkele die heel goed kunnen uitleggen wat er scheef zit bij de "intake" en klantbegeleiding. Goeie ideeën worden niet doorgesproken of hogerop in behandeling genomen. Bedenk daarbij dan, dat de minister nog nooit bij de sociale dienst is geweest, ja misschien op de koffie.
Kijk het is vrij simpel, als die crisis groter is dan naar buiten toe gespiegeld, dan raken de uitkeringen op, net als nu dreigt in Ierland en Spanje. Heb je helemaal niks (fictie). Ze willen niet dat je aan de kant staat maar ook niet naar je luisteren. Een nieuwe aardappel oproer zit er niet in, want de wereld handel prijzen van aardappels zijn te hoog, dus zou het zonde zijn. Rechtstreeks ideeën naar de minister, de beroepsgroepen voorbij, die met mist maken alleen hun eigen werkgelegenheid beschermen, dat kan helpen "onze crisis" niet afhankelijk te maken van "hun crisis".
Vriendelijke groet - Jets
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 

Multi quote