(deel verwijderd op verzoek van Mischa)
M'n bedrijfsactiviteiten stoppen en een bijstandsuitkering aanvragen? Dan zit ik binnen de korste keren opgescheept met werk dat ik niet trek en moet ik me ziek melden. En is er uberhaupt een werkgever die zit te wachten op 'iemand zoals ik'? Die kans is heel klein denk ik.
Bijstand in de vorm van een periodieke lening of bedrijfskapitaal? Ik heb geen idee of m'n bedrijf nog wel levensvatbaar is. Ik verwacht van niet. De markt is gewoon heel erg veranderd.
Mezelf ziek melden? Hier neig ik nog het meeste naar omdat ik me inderdaad ook ziek voel en me nog minder in staat voel om te werken dan voorheen, maar ik weet zo langzamerhand niet meer hoe ik mijn 'ziekte' moet benoemen. Ik ben op, geestelijk en lichamelijk. Meer dan ik ooit geweest ben. Misschien ben ik idd nog burnout. Op zich vind ik dat niet eens zo verbazingwekkend onder deze omstandigheden. Als ik me ziek meld is de kans echter groot dat ik weer een strijd met m'n aov aan moet.
Als ik meer op lange termijn denk dan zit ik er vooral mee dat ik weet dat ik met mijn beperkingen niet kan functioneren binnen een gewone baan en dat dat altijd al zo geweest is en ik het tot nu toe alleen maar gered heb omdat ik thuis werk(te) en m'n eigen tijden kan/kon indelen. Wanneer dat niet meer kan dan gaat het echt niet goed met mij. Achteraf bekeken heb ik wel spijt dat ik niet veel eerder een diagnose heb laten stellen voor m'n klachten, maar nogmaals; ik weet niet of dat uberhuapt zin zou hebben gehad. Aan de andere kant heb ik me met dit werk 10 jaar langt kunnen redden. Maar wat nu..
Ik weet het dus echt even niet meer.. Ik hoop dat iemand hier me wat advies kan geven of met me mee kan denken. Zo niet dan vind ik het al heel knap dat je mijn bericht tot het einde gelezen hebt
Misschien moet ik dit bericht ook maar aan m'n huisarts laten lezen..

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 
Multi quote