Ik zit sinds mei dit jaar in de Bijstand na 14 maanden WW waarin ik ook nog als ZZper gewerkt heb.
Afgelopen maart heb ik mijn Telecomabonnement incl GSM opgezegd en afgekocht. Omdat ik het niet eens was met de ge-inde bedragen heb ik protest aangetekend en nu blijkt dat ik over de periode tot en met maart (dus nog voor ik in de Bijstand raakte) ong 800 euro restitutie krijg.
Maar inmiddels krijg ik Bijstand en nu wil ik graag weten wat voor invloed dit heeft op mijn inkomen.
Moet ik deze restitutie zien als extra inkomen en zo ja wordt dit volledige bedrag verrekend met mijn uitkering?
Pagina 1 van 1
Restitutie Abonnement
Gepost 10 juni 2010 - 11:01
Guest_Christina_*, op Jun 10 2010, 08:52 AM, zei:
Maar inmiddels krijg ik Bijstand en nu wil ik graag weten wat voor invloed dit heeft op mijn inkomen.
Moet ik deze restitutie zien als extra inkomen en zo ja wordt dit volledige bedrag verrekend met mijn uitkering?
Beste Christina,
Restitutie is natuurlijk geen inkomen voor de bijstandswet. Het is iets wat je al hebt betaald en weer terug krijgt. Het kan enkel als vermogen worden aangemerkt. In dat geval wordt jou vermogen gewijzigd vastgesteld.
mvrg
Janz
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
- → Sociale Dienst En Reintigratietraject Alleenstaande Mama
- Vragenforum WWB Bijstand
- Wwb dringende reden arbeidsverplichting ←
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help