Hallo,
eindelijk ontvang ik huurtoeslag.
Heeft de huurtoeslag automatisch gevolgen voor de woonlastentoeslag die ik bij de aanvullende Wwb ontvang?
Mijn klantmanager heeft de papieren deze week in ontvangst genomen en zou het laten uitzoeken door de betalers. (dezelfde betalers, die er al maanden over doen om iets anders uit te zoeken, zucht).
Groetjes.
Pagina 1 van 1
Woonlastentoeslag En Huurtoeslag een combinatie of 1 van de 2?
Gepost 27 juni 2010 - 10:51
Monica D, op Jun 24 2010, 05:55 PM, zei:
Hallo,
Heeft de huurtoeslag automatisch gevolgen voor de woonlastentoeslag die ik bij de aanvullende Wwb ontvang?
Mijn klantmanager heeft de papieren deze week in ontvangst genomen en zou het laten uitzoeken door de betalers. (dezelfde betalers, die er al maanden over doen om iets anders uit te zoeken, zucht).
Groetjes.
Groetjes.
Beste Monica D,
Je hebt neem ik aan de woonkostentoeslag ontvangen ter overbrugging tot het besluit op de huurtoeslag. De huurtoeslag zal met de woonkostentoeslag gaan worden verrekend. Als de huurtoeslag naar jezelf is overgemaakt zal je het bedrag aan de gemeente moeten terugbetalen. Je woonkostentoeslag zal stopgezet worden, tenzij je niet de volledige huurtoeslag voor je woning hebt ontvangen. Dan wordt het verschil doorbetaald.
mvrg,
Janz
Gepost 29 juni 2010 - 12:09
Beste Janz,
bedankt voor je antwoord.
De woonlastentoeslag was toegekend toen mijn huur nog te hoog was om recht te hebben op huurtoeslag.
De huur is per 1 maart omlaag. Eerder, in 2006/2007 ontving ik wel huurtoeslag naast woonlastentoeslag, maar ik heb geen idee of het toen volledige huurtoeslag voor de woning betrof.
De huurtoeslag is naar mij overgemaakt.
Groetjes.
bedankt voor je antwoord.
De woonlastentoeslag was toegekend toen mijn huur nog te hoog was om recht te hebben op huurtoeslag.
De huur is per 1 maart omlaag. Eerder, in 2006/2007 ontving ik wel huurtoeslag naast woonlastentoeslag, maar ik heb geen idee of het toen volledige huurtoeslag voor de woning betrof.
De huurtoeslag is naar mij overgemaakt.
Groetjes.
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 

Multi quote