Hi,
Ik heb een vraagje. Helaas ben ik in de ww terecht gekomen en na de geboorte van mijn dochter in de ziektewet.
Nu gaan mijn vriend en ik uit elkaar.
Wij wonen in een koophuis en alles staat op zijn naam (ik ben destijds bij hem ingetrokken). Ik heb ook nooit huur en dergelijke hoeven te betalen.
Ik heb maar een kleine buffer en kan daar geen woning mee inrichten. Financiele steun van ex hoef ik ook niet te verwachten.
Kan ik bij de gemeente of uwv een lening aanvragen? Of een aanvulling voor bijzondere kosten of iets dergelijks?
Lola.
Pagina 1 van 1
Lening
Gepost 29 juli 2010 - 01:34
Beste Lola,
Ik heb nog nooit gehoord dat het UWV een lening verstrekt voor woninginrichting dus ik denk dat je daar niet moet zijn. Bij de gemeente kun je veelal ook niet terecht. Die verwijzen je in eerste plaats door naar de gemeentelijke kredietbank, stadsbank, volkskredietbank of hoe ze deze ook noemen binnen jouw gemeente. Kun je daar ook niet terecht dan kun je in bepaalde situaties bijzondere bijstand aanvragen in de vorm van een lening. Dit is wel ter beoordeling van jouw gemeente, en afhankelijk van het beleid.
Veel succes.
mvrg
Janz
Ik heb nog nooit gehoord dat het UWV een lening verstrekt voor woninginrichting dus ik denk dat je daar niet moet zijn. Bij de gemeente kun je veelal ook niet terecht. Die verwijzen je in eerste plaats door naar de gemeentelijke kredietbank, stadsbank, volkskredietbank of hoe ze deze ook noemen binnen jouw gemeente. Kun je daar ook niet terecht dan kun je in bepaalde situaties bijzondere bijstand aanvragen in de vorm van een lening. Dit is wel ter beoordeling van jouw gemeente, en afhankelijk van het beleid.
Veel succes.
mvrg
Janz
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 
Multi quote