Hallo,
Ik heb met mijn vriend een latrelatie omdat hij in het noorden woont en werkt, en ik woon met mijn zoontje in het zuiden. Mijn zoontje en ik blijven hier wonen en ooit is het de bedoeling dat mijn vriend ook bij ons komt wonen als hij werk hier heeft gevonden en zijn huis verkocht heeft.
Nu heb ik vernomen dat er misschien wel invloed op kan hebben op mijn bijstandsinkomen als mijn vriend hier vaker overnacht. Bv in de vakantie of als hij wel eens vrij heeft doordeweeks. Hij blijft wel in de weekenden hier slapen als hij niets voor heeft in zijn eigen stad.
Nu is het zo dat hij werk korter bij gaat zoeken maar wel nog op zo een afstand dat hij of naar huis kan rijden vanuit zijn werk maar misschien ook naar ons vanuit zijn werk.
Ik betaal zelf mijn eigen kosten, en hij betaald soms wat boodschappen omdat ik niet voor 3 mensen inkopen kan doen van mijn geld. Dus ieder betaald gewoon zijn eigen kosten als het ware. Maar dat zal veranderen als we ooit gaan samenwonen.
We kunnen niet zomaar effe naar elkaar toe gaan door de afstand, en daarom wil hij wat werk zoeken tussen onze thuisadressen in, en later als we gaan samenwonen echt kortbij werk zoeken. Het is dus niet de bedoeling dat hij nu op dit moment hier komt wonen. Dus een echte latrelatie in principe.
Weten jullie hoeveel dagen hier bij mij de partner uit een latrelatie mag logeren?
Groetjes Kaatje
Pagina 1 van 1
Latrelatie En Bijstandsuitkering
Volg ons op Twitter of help ons om de zoekresultaten van deze discussie op Google te verbeteren
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

SZwerk Home
Kalender
Forumberichten
Chitter
Leden+ blogs
Live Video's
Help 
Voeg antwoord toe 
Multi quote