IPB
UWV| Project: Alle overheids Folders overzichtelijk online. (beta) |CWI

Welkom Bezoeker ( Aanmelden | Registreer gratis )

Reply to this topicStart new topic
> Op Zoek Naar Bruto Jaarinkomen Wwb 2008
carlaenjoop
plaatsen Feb 12 2010, 01:21 AM
Bericht #1

Lezend lid
*

Groep: Members
Sinds: 12-February 10
ID: 16,402

Kan iemand mij helpen aan het bruto jaarbedrag van de WWB voor alleenstaanden tussen de 21 en 65 jaar met de volledige toeslag????

Dit in verband met een bezwaarschrift dat ik moet indien tegen de afwijzing van mijn aanvraag van de langdurigheidstoeslag.
Ik heb inmiddels wel de netto maandbedragen van januari 2008 en juli 2008, maar ik denk dat het bruto jaarbedrag mij kan helpen een beter beargumenteerd bezwaarschrift op te stellen.
Ik heb zelf namelijk een WAO-uitkering en de aanvraag is afgewezen omdat ik in de periode voor 1 januari 2009 een te hoog inkomen zou hebben gehad. Als ik de netto maandbedragen van beide uitkeringen naast elkaar leg klopt hun afwijzing niet. Ik vraag me daarom af of de bruto jaarbedragen veel van elkaar verschillen en ze bij de gemeente daarvan uit zijn gegaan.

Alvast bedankt wink.gif

Groeten Carla.
Go to the top of the page

+Quote Post
shandi
plaatsen Feb 12 2010, 01:15 PM
Bericht #2

Dragend lid

Groep: Members
Sinds: 15-October 08
ID: 12,981

QUOTE (carlaenjoop @ Feb 12 2010, 12:21 AM) *
Kan iemand mij helpen aan het bruto jaarbedrag van de WWB voor alleenstaanden tussen de 21 en 65 jaar met de volledige toeslag????

Dit in verband met een bezwaarschrift dat ik moet indien tegen de afwijzing van mijn aanvraag van de langdurigheidstoeslag.
Ik heb inmiddels wel de netto maandbedragen van januari 2008 en juli 2008, maar ik denk dat het bruto jaarbedrag mij kan helpen een beter beargumenteerd bezwaarschrift op te stellen.
Ik heb zelf namelijk een WAO-uitkering en de aanvraag is afgewezen omdat ik in de periode voor 1 januari 2009 een te hoog inkomen zou hebben gehad. Als ik de netto maandbedragen van beide uitkeringen naast elkaar leg klopt hun afwijzing niet. Ik vraag me daarom af of de bruto jaarbedragen veel van elkaar verschillen en ze bij de gemeente daarvan uit zijn gegaan.

Alvast bedankt wink.gif

Groeten Carla.

Hallo Carla
Een bruto jaarbedrag heb je niet persé een bruto jaaropgave nodig.
Je kan volstaan met je definitieve IB aanslag 2008. Daar de verplichte premies vanaf trekken en dan delen door 12. Hou er wel rekening mee dat je de heffingskorting bij het inkomen voor de bijstand moet tellen. Zij hebben daar recht op.
Je kan dus met netto bewijzen komen.
Ik raad je wel aan een sociaal raadsman in de arm te nemen anders wordt je zo van tafel geveegd met allerlei vage taal. Althans, zo was het bij mij.
Ik heb er ook zoveel moeite voor gedaan om netto/bruto te pakken te krijgen.
Een tweede weg is. Neem de belasting percentages voor 2008 (staan op je aanslag) en vermenigvuldig. Zo kom je aan bruto.
Op het overzicht van het forum WWB staat mijn vraag over hetzelfde. Titel: Wie kan mij helpen.
Groetjes Shandi
Go to the top of the page

+Quote Post
Bookmark and Share

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 Leden die dit onderwerp lezen (1 Bezoekers en 0 Anonieme Leden)
0 Leden:

RSS Print Versie| SEO by MinervaSEO © Icelabz.net Actuele tijd: 8th September 2010 - 02:58 PM